B+ MyBankTracker Rating

Regions Bank Customer Reviews

(175 Reviews)
2 out of 5 stars
5 Star 19
4 Star 1
3 Star 4
2 Star 9
1 Star 142

The Most Helpful Regions Bank Reviews

The most helpful favorable review
Reviewed By spymom777 May 26, 2016

The Bets of The Best

Everyone once in a blue moon a small town friendly feeling of a simpler sweeter time of life brushes over you like a cool wave on a hot summer day! That sense of belonging as when we were children can still be found. That is our branch family. in Gulf Breeze Christie and Jeff will set you up for success and all of their friendly team of professionals will always be there to greet you with an authentic smile of goodness!

No matter where I may find myself having to be in the different seasons of my life. I have found my hometown banking team of experts that will be there for me and I hope I can help to be there for our beautiful community of special fine friends for many years as well!
Love and Blessings Meemaw xoi
:)
Twitter realjuliemallen
Facebook Julie Mallen
Linked in.com/jmallen711@gmail.com

Thank you for your feedback Is this review helpful?
Vs.
The most helpful critical review
Reviewed By BMeyn Jan 25, 2016

Called local Police Department

Regions in McComb MS refused to cash a check for my mother. She had the money in her account. They claimed they did not have enough cash on hand or available at the other 5 local branches. In the mean time they called the police to come and find out if my mother really wanted her money. They called her son in Pennsylvania. They also called Mother's ex-husband (divorced over 30 years) to find out if she should get her money.
Finally after a humiliating interview with the local police, he announced it was OKAY by him for her to get part of her money out of her account.
They only had one half on hand. (Or so they claimed.)
She died two days later heart-broken because she couldn't get her money.
Note: It was not a large sum of money just a few K.

Thank you for your feedback Is this review helpful?

Latest Regions Bank Reviews

  • A
    Reviewed By abusedbyregions Nov 23, 2016

    ABUSIVE, DISRESPECTUL and INEPT

    We have been trying to obtain a home loan/mortgage for over 100 days. Mortgage employees have been incompetent to say the least. We have had to submit documentation up to three times in some occasions under their excuse that it is outdated, from previous month. It is impossible to reach at any of the loan officers, underwriting or anyone in that department, they DO NOT answer any phone calls, text messages or emails. Those employees do not even have the minimal courtesy to respond if documents have arrived, after we have requested that response with every batch of document we have sent.
    We have had to postpone the closing on our new home three times and incur into penalties, inconvenience, pay of rent after leaving our home already sold and closed, and feeling scrutinized as a delinquent criminal it is shameful on the practices of this bank. After owning 4 homes during our married life, and having built and secured a top credit over the years, this treatment is disrespectful, incompetent and abusive.
    We will end up having a loan with this bank, but we WILL NOT bank with them EVER!

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • B
    Reviewed By bgoodmon1 Oct 26, 2016

    "New Enhanced Online Banking"

    They called it the "New Enhanced Online Banking" site. When in fact I feel like I have stepped back into the early 90s of technology. Customers are required to go through further steps in order to acquire their banking information. Something as simple as finding a transaction from a previous month. Before this "enhanced upgrade" it required 1 step entering the dates. Now you have to preform 5 additional steps before entering dates. They have added what they think to be a "great new feature" of large child like icons next to every transaction. There is no balance next to pending transactions as there were before. Also, say you wrote Joe Smith a check 4 months ago.. Can not remember exactly when??. Hope you kept your carbon copy. Because with out a check number you can not search this new site for details on the check. You will have to call customer service and wait on hold. Another tool that they removed from the previous site. The list goes on after navigating through this new site for an hour.
    Overall after navigating through this so called
    "new enhancement to better the customer experience" I truly believe that ABCmouse.com or any other child website learning tool has better construction of their site than REGIONS!!! I have been with regions for many years and I feel the fool who approved this new site reconstruction either has lost their mind with such an unprofessional appearance with the website or has hired a few 4th graders to get the job done. I urge any Regions customers who are dissatisfied with this site to take the time to file a complaint or move your money else where. If they would go to this length to show how tasteless, unprofessional, low budgeting and poorly skilled construction of a website. Then there is no telling what they would do with our money. ORRRRR... if you allow your children to do your online banking for you and you do not mind 5 more steps here 3 more steps there and oh wait why cant I do this now??? Well I guess i will have to call and wait on hold yet again!..
    THEN THE "NEW AND ENHANCED ONLINE BANKING" is just for you!!!

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • T
    Reviewed By tobynola Oct 14, 2016

    closed my checking account without notice

    moved to Nashville one month ago, opened a checking/savings account with regions bank, a preferred customer account due to the amount of money we deposited, got a check in the mail yesterday saying that my checking account had been closed. I phoned the branch and they said because I had not supplied them with proof of my address my account was closed. First of all proof was given at the time we opened the account, secondly no one from Regions attempted to contact either me or my wife to supply said proof even though they had both of our phone numbers and email addresses, I guess they dont need the business.

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • A
    Reviewed By Ardalnasir Sep 10, 2016

    The worst bank EVER!!!!

    My name is Ardal Nasir, and I want Regions to know how horrible their services are. The mobile banking is garbage. It's always down and never shows anything. Atm locations suck because they are so slow. It's the 21st century, and it seems like they are using dial up internet to run their ATMs. Take your money some where else. WORST BANK EVER!!!!!#

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • S
    Reviewed By Ssecregions1 Aug 27, 2016

    Not a good experience

    The bank bank personell is not familiar with the details of the promotions they offer. Displayed a lack of accountability and offered no explanations. They did not return my phone call to explain and it was a overall negative experience.

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • A
    Reviewed By arklady9 Aug 24, 2016

    Extremely poor customer service

    We requested a review from their legal dept regarding an account that was transferred and we asked by what authorization they had to move the account. We were told we would receive an answer in 3-5 business days. After 2 weeks with no answer, we called. They said they would let us know. 4 weeks later we found out through another source that the issue had been resolved. We were never told about the resolution, how it was resolved, or by what authorization they resolved it. When we called the bank, they refused to talk to us and even hung up on us. We then closed our account and moved to another bank. 3 months later we received a notice that the account they had moved was "frozen". We have no idea why as we just counted it as our loss and moved on. The manager and assistant manager of the branch were rude and out of line. The rest of the staff at the branch were very nice and professional, something management could and should learn.

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • D
    Reviewed By Dwells Aug 22, 2016

    0 Stars

    Now I know why their stock is under $10 if you own it you better sell it.I wrote a check to a friend and they tried to cash it and they couldn't I tried to call the branch in Knoxville TN. And was never so frustrated in my life trying to talk to a person at a bank. If I needed to open an account there I would rather bury my money in the back yard.Ive spent hours trying to figure out how to talk to someone there and feel like jumping out a window.So far she's been there 3 times and we still can't figure out why she can't cash my check.I used to bank at Regions in my home town now I remember why I left what a terrible place.I guess they don't read these because I never seen so many pissed off people in all my life .

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • N
    Reviewed By Niko Aug 10, 2016

    Worst bank / customer service ever..!!

    I have never dealt with a more fraudulent bank ever.. Transfered corporate business to Fla. Made a big mistake trusting this bank.. It took a little over a month to figure it out.. Highly recommend to avoid. Even the corporate Regions is a joke.

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • J
    Reviewed By jaimccurley Jul 29, 2016

    copy of title-poor, poor, poor service

    I needed just a copy of a title the bank is financing for me. I requested it and was told it could take up to three days. I did this three different times and never received anything in the two weeks of doing it. Every call I made, four times, I would have to give all my information, explain in detail what I needed, and get diverted to someone else just to get the same response. In the end they told me they didn't have it and I couldn't get it until I paid off the loan. Two weeks of my life I'll never get back. The service at Regions is terrible. As soon as I can refinance it somewhere else I explained to them I would close every account I have with them. Good riddance.

    Thank you for your feedback Is this review helpful?
  • H
    Reviewed By HighStandard60 Jun 24, 2016

    Felt uncomfortable

    I didn't like the way the female teller threatened me on how my money should be face. Is their job to organized the money not mine!

    Thank you for your feedback Is this review helpful?

Let Us Help You Choose a New Bank

Don’t see a right fit? Answer 5 simple questions & get personalized account offer to you.